Általános Szerződési Feltételek

Itt találod: Admin - Tartalom kezelése - Témák - ConditionsOfUse - Szerkesztés

 

Általános szerződési feltételek

 

A weboldal üzemeltetője Szabó József családi gazda (továbbiakban: Szolgáltató), aki a jelen tájékoztatóban (ÁSZF) foglaltak szerint vállalja az Interneten a szabolekvar.hu címen elérhető oldalon, internetes áruházán keresztül történő szolgáltatás működtetését, üzemeltetését, a szolgáltatás megrendelésétől a megrendelt áruk kiszállításáig. 

Kérjük, figyelmesen olvassa el tájékoztatónkat mielőtt rendelését leadná, mivel annak teljesítése az itt található előírások alapján történik. Regisztráció nélkül is szabadon böngészhet, akár vásárolhat is az Online Piacon. Kérjük, kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben az Általános Szerződési Feltételekminden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

1. VÁSÁRLÁS MENETE


Rendelési információk

A webáruházban regisztrációval és regisztráció nélkül is lehetőség van megrendelés leadására.
Regisztráció nélküli vásárlás esetén a felhasználónak minden vásárlás alkalmával meg kell adnia az adatait (személyes adatait, szállítási adatait, amennyiben céges számlát kér számlázási adatait).

Regisztrációval történő vásárlás esetén a felhasználónak egy alkalommal, a regisztráció során kell megadnia az adatait. Sikeres regisztrációt követően bejelentkezve adatait a rendszer a kosárban automatikusan kitölti, így azt már nem szükséges újra megadnia. 

A regisztráció megtételével a Megrendelő elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket. 


Regisztráció menete

A regisztrációt a Regisztrálok gombra kattintva van lehetőség elvégezni. A regisztrációs oldalon a regisztrációs űrlap kitöltésével végezhető el a regisztráció: Az űrlapon az alábbi adatok megadására van szükség: 

Személyes adatok: 
- Teljes név
- E-mail cím
- Jelszó

Szállítási adatok:
- Telefonszám
- Település
- Irányítószám
- Utca, házszám, emelet, ajtó

Számlázási adatok (amennyiben céges számlát kér):
- Számlázási név
- Irányítószám
- Település
- Utca, házszám, emelet, ajtó

Az adatok megadása után elfogadja az alábbiakat: Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket. Elfogadom, hogy adataimat nyilvántartsák rendszerükben és hírlevélben történő ajánlatküldéshez felhasználják. A hírlevélről bármikor leiratkozhatok a hírlevélben található Leiratkozás linken.

Az adatok megadását követően a Regisztrálok gombra kattintva a felhasználó regisztrációja véglegessé válik és a regisztráció tényéről visszaigazoló levelet kap. 

Ügyfélszolgálatunk nem jogosult semmilyen személyes adatba való betekintésre vagy módosításra, azt kizárólag a felhasználó teheti meg.

Adatmódosítás

Regisztrált felhasználó az adatait (személyes adatok, szállítási adatok, számlázási adatok, jelszó) belépést követően bármikor módosíthatja az Adatmódosítás gombra kattintva.

Rendelés menete

1. Helyezze a kiválasztott terméket a kosárba a kívánt darabszám megadásával a kosár ikonra kattintva.
2. A termék kosárba helyezését követően a Kosár oldalra jut, ahol láthatja, hogy a kiválasztott termék bekerült a kosarába.
3. A kosárból lehetősége van visszatérni a termékekhez és további termékeket a kosárba tenni.
4. A termékek kiválasztását követően a kosár oldalon látható az összes megvásárolni kívánt termék, illetve a fizetendő összeg.
5. A kosár oldalon lehetősége van a kosár tartalmának módosítására: csökkentheti, növelheti a darabszámot, törölhet egyes tételeket.
6. Adatok megadása.
Amennyiben nem regisztrált felhasználóként vásárol, a kosár oldalon meg kell adnia személyes adatait, szállítási adatait, ha céges számlát kér számlázási adatait, illetve el kell fogadnia az ÁSZF-et. 
Amennyiben már korábban regisztrált és e-mail címével, valamint jelszavával az oldalra belépve vásárol a rendszer ezeket a kosárban automatikusan kitölti.
7. Szállítási idősáv megadása.
Rendeléstől számított 6-8 napon belül. 
8. Megrendelés.
Rendelését a Rendelés leadása gombra kattintva véglegesítheti. Véglegesítés előtt ellenőrizze a megvásárolni kívánt termékeket és megadott adatait.
9. A vásárlás véglegesítését követően a rendszer jelzi, hogy rendelését felvettük és egy Rendelés összesítő oldalra jut. Rendeléséről e-mailben visszaigazolást kap. Az e-mail-ben történő vissza igazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. 
10. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. 
11. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
12. A megrendeléseket a készlet erejéig tudjuk teljesíteni.

Termékeink az alábbiak szerint kategorizálhatók:

-          Lekvárok

-          Savanyúságok

-          Befőttek

-          Sűrítmények

-          Szörpök

A megjelenített termékek kizárólag online, házhozszállítással, személyes átvétellel, illetve PostaPontra való érkezéssel rendelhetőek meg.

A megvásárolható termékek élelmiszerek. Az oldalon található, és a Megrendelő által megvásárolt áruk jellemzői az adott termékhez tartozó termékleírásból tudhatók meg. A termékek mellett megtalálhatóak továbbá a termék lényeges adatai is (termékleírás, tárolási javaslat, kiszerelés). 
A termékleírások pontatlanságáért felelősséget a Szolgáltató nem vállal. Szolgáltató rögzíti, hogy az oldalon az egyes termékek mellett található fotók illusztrációk is lehetnek, az árucikkek csomagolása, megjelenése ettől eltérhet, változhat. 

A regisztráció, megrendelés és ennek alapján történő teljesítés során, egészen a kiszállításig a Szolgáltató az adatvédelmi jogszabályok maximális betartásával jár el. A regisztráció során adatait bizalmasan kezeljük. Kérjük, olvassa el ide vonatkozó adatvédelmi tájékoztatónkat is.

Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Szabó József családi gazda
Székhely: 5540 Szarvas Martos Flóra u. 4.
Adószám : 715449070-2-24

Bankszámlaszám: 12055409-01278958-00100009
Elektronikus elérhetőség: admin@szabolekvar.hu

Telefonos elérhetőség: 20/8246638

2. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK


Fizetéssel kapcsolatos információk

A megrendelt terméket a csomag átvételekor egy összegben, készpénzben a Magyar Posta futárának kell kifizetni. A fizetendő végösszeg - a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján - minden költséget tartalmaz. A számlát a csomagban megtalálja. 

A termékre vonatkozó megjelenített árak a vevő által fizetendő árat (bruttó ár) tartalmazzák, azonban értékhatártól függően nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás költségeit. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. 

A szolgáltató garantálja, hogy a szabolekvar.hu-n közzétett árak az egyes megrendelések tekintetében irányadóak, így a Megrendelő a honlapon elérhető és feltüntetett árak kifizetésére köteles, mely árak a rendeléskor leadott árakat jelentik. A megrendelést visszaigazoló e-mailben is feltüntetésre kerülnek ezen árak. Az árváltoztatás jogát a Szolgáltató fenntartja, azonban ez a fentieknek megfelelően nem érinti a már leadott megrendeléseket.

Ha Ön olyan árut választott, mely nincs raktáron, ebben az esetben telefonos egyeztetés vagy elektronikus úton megrendelése módosulhat. 

Az egyeztetés során a rendelést,  az esetleges módosításokat, adatokat stb. munkatársunk e-mailben visszaigazolja. Amennyiben az ön által elküldött megrendelésben módosítás történik, ön és cégünk közti szerződés ezzel a visszaigazolással jön létre. 

Amennyiben a megrendelés módosítására nincsen szükség, úgy a visszaigazolás megküldésével a szerződés létrejön.

3. A SZERZŐDÉS ÉRVÉNYESSÉGE, HATÁLYA ÉS MEGSZŰNÉSE, ELÁLLÁS JOGA


Megrendelő és a Szolgáltató között a jogviszony határozott időre jön létre, amely a konkrét megrendelés leadásától, a megrendelésben leadott áruk kiszállításáig, azok átvételéig tart. A felek között létrejött jogviszony a teljesedésbe menetellel megszűnik, ez azonban nem érinti a Megrendelő azon jogát, hogy a 17/1999. (II. 5.) Korm.rendeletben rögzített elállási jogával éljen, a rendeletben meghatározott módon és feltételek betartásával.

Az áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a rendeléstől való elállásra (a megvásárolt áru visszaküldésére). Az elállási igényt legkésőbb a rendelés átvétele utáni 8. munkanap végén kell elküldenie emailben az info@frisskosar.hu címre ügyfélszolgálatunkra. Az elállást a vásárló nem köteles megindokolni. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni, de az elállás elfogadása esetén a rendelés teljes összege visszafizethető a vásárló részére (a szállítási díjat is beleértve). Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza. A sértetlenséget kizárja a felbontott külső csomagolás. Az áru visszajuttatása történhet személyesen is, az ügyfélszolgálattal történő előzetes időpont-egyeztetés után. Vagy lehetőség van az elállás érvényesítésére a következő rendelés kiszállításánál is. Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után a különbözeti összeg elszámolása készpénzben történik, legfeljebb az elállás elfogadásától számított 15 napon belül.

Az elállás érvényesítéséhez kérjük, keresse meg ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeink bármelyikén, és ott segítenek Önnek a lebonyolításban. Ezzel párhuzamosan fontos, hogy az elállás tényét írásban (e-mail, postai levél) is jelezze!
Felhívjuk azonban vásárlóink figyelmét, hogy a termék átvétele után tapasztalt bármilyen minőségbeli probéma esetén forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, mert minden olyan esetben amikor a vásárló felelőssége egyértelműen kizárható, saját költségünkön gondoskodunk a hibás vagy használhatatlan (pl. romlott) áruk cseréjéről.
Amennyiben a Szolgáltató a megrendelést bármely más okból teljesíteni nem tudja, arról a Megrendelőt haladéktalanul e-mail-ben, vagy telefonon értesíti.

Ha a Szolgáltató helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással teljesít, az elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. 

Záró rendelkezések 

Amennyiben a felek között létrejött szerződéssel, illetve a teljesítéssel kapcsolatban bármilyen vita merül fel, felek azt elsősorban békés úton rendezik. Amennyiben ez nem vezet eredményre, felek a jogvitájukra a Békés Megyei Járási Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

A Szolgáltató és a Megrendelők között létrejött jogviszony nyelve: magyar.

A Szolgáltató és a Megrendelők között létrejött jogviszony tekintetében a polgári jogviszonyra vonatkozó mindenkor hatályos joganyagok, jogszabályok, de különösen az 1959.évi IV. törvény a polgári törvénykönyvről, valamint a 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet, a távollevők között kötött szerződésekről irányadó.